SUBSCRIBE VIA EMAIL

♠ Not Your Language? Click Me ♠

HERO IMAGE

HERO IMAGE

Welcome to my blog!



If you are in for an adventure paired with lengthy, quirky, brutal honest thoughts then you are in the right place my friend.

My name is Arisa and was a cosplayer for 12 years before becoming a mom of 2 beautiful girls and i love sharing about Beauty, fashion and everything about Japan because i'm currently based in Kyoto!
For sponsorship, collaborations and engagements drop me an email: arisa1443@gmail.com

Be A Blog Follower!

Nouvelle Naissance 'New Birth' Graduation Fashion Show

The day I've been waiting for my entire life, Graduation (3rd August 2013)
Yes no doubt this marks the end of my diploma education years but a beginning of a life journey with more challenges ahead :-P

I finally know the meaning of "Tears of joy"
Credits to TonyWphoto

Just a short update since I M.I.A-ed for almost a month+, finally I'm free and recovering from this lol
It really sucked the life outta me but so worth it :D
Finally can call myself a "FASHION DESIGNER"! Look out for my new namecard yo~

My proud collection: Vérité Doré (Gilded Truth)
Credits to Zachary Photography

The past semester has been a hectic crazy one, stress to the max (no i know how my seniors felt lol)
surviving on bread, biscuits and maggi cup <--- damn unhealthy I know but no choice oTL
Sitting in the fashion lab from morning till night sewing with my dear coursemates was one of the best times because we can enjoy each others company as we "sama-sama" stress together  lol
Making jokes, gossiping, drinking green tea in between, I finally experienced a REAL college student life after all these years of prioritizing my work outside >.<

I'm eternally grateful to all my lecturers, coursemates and of course my dear family for supporting me that night. A memorable one that i shall cherish forever :')

Credits to TonyWphoto
My darling Reiko looking so awesome as usual ♥♥:-D
Thank you so much for modeling my garment darling! *bows* 

More photos and a dedication blogspot coming soon ;-) Stay tuned! ♥












10 comments:

  1. yay!CONGRATS TO YOU!!! :D cant wait for the post. I am very impressed and super duper loving the outfits you design and made. dunno how to explain it but its like "WAAAAOOOW SOO NICE" when I first saw it.
    *claps* such a talented person!! (:

    ReplyDelete
  2. Wahhh!!! CongratZ!!
    Wish ur designer journey become brighter and brighter!!!
    Can u design something big size...lol...si that i can fit in.XD.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha maybe near future ;) Thank you so much dear!

      Delete
  3. Wahhh!!! CongratZ!!
    Wish ur designer journey become brighter and brighter!!!
    Can u design something big size...lol...si that i can fit in.XD.. hahaha

    ReplyDelete
  4. congrats my dear~ =)
    proud of u!

    ReplyDelete
  5. Congratulations! I like your design! :)

    ReplyDelete
  6. Congrats!! Whoaa looking at those designs! Awesome! :D

    ReplyDelete
  7. I couldn't refrain from commenting. Well written!

    ReplyDelete

Your Comments puts a smile on my face :)
Thank you!

© Welcome • Theme by Maira G.